DAISYPATH VACATION


Apr 22, 2011

Menyampah ;((

Kalau da namanya lelaki!!! Aku xsuka rasa benci..tapi i really hate diz man..!!!! Setiap kali aku rasa macam nie,,aku slalu crik org yg sesuai utk pham apa aku rasa. Tapi mmg xda,,sbb xde org bleh fhm slagi dia xde dtmpt org tu kan.. Tapi sekarang,,bagi aku,,aku nak org LELAKi tau.. korunk jgn berangan nak kawin kalau korunk tu jenis xadil!! HAPRAK ar!! Memang i really dislike dis person bcoz he hurts someone i love! I learn some much thing about a man. I don't know y for the first time I'd met him,, i know he is not really kind enough to be a husband/father. I don't know y but my instinct keep telling the same all the times.. However,, for me i need to sacrify my feeling becoz deep in my heart i know,,my happiness is juz nothing compared to my LOVED ones. Maybe she/he don't know how much i love him/her. I had never express about this real about what i feel. This man.. Bukan nk cakap udoh sal ye tapi juz nk bagi lesson kt LELAKI about a piece of life. He is just a...
  1. hipokrit ;pp
  2. egoo...
  3. xbtggjwb (suke lpas tgn )
  4. suke gna kuasa veto sbgi lelaki
  5. xde toleransi dlm byk hal
  6. suke tgk ppuan cntik (gatal ;p)
  7. suke graw- pgg2!! (plizzz laa)
  8. kepoh ( xleh bsing mse die buat kje)
  9. blagak dia la tau semua...
  10. konon nyer kje,,,24jam tmasuk weekend,,
  11. suke tyg kje opis die yg btmbun.
Kalau nk list,,mmg byk laa...kesimpulannya,, mse snang leh ar,,mse sush jgn hrp laa Hapraaakkk ar!! Jadi lelaki jgn kahwin kalau nakkan perempuan sebab CANTIK jer! sbb nk .... haaaa...tau2 arr...mmg hakikat realiti skrg..! Aku xckp lu nipu..!! sgguh ar !  
Perkahwinan itu sgt sakral. Jgnlah Kau, wahai lelaki menodai nya dgn tunduk dgn hawa nafsumu . Nescaya hancurlah kesucian perkahwinan itu. Padahal ikatan itu begitu tulus dan bukan sekadar mainan mu. 

Tapi,,perkara yg pling sakit adalah insan yg aku sayang. Aku sakit bila dia mengharungi dgn wajah yg gembira,ceria,,suka. Padahal aku tau,,keadaan sebenar berbeza dgn realiti. Ternyata realiti xseindah fantasi.;) Hanya 1 doaku: Segala doanya didengar dan dimakbulkan Allah. Segala pengorbanan,penat lelah dia selama ini mendapat balasan setimpal. Amin ;)) **Aku yakin di sebalik semua nie,,hikmah sgt besar tersembunyi. Allah tidak mensia-siakan setiap apa yg dijadikan di dunia ini. Insya-Allah**

SEKIAN~~ 

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013