DAISYPATH VACATION


Dec 23, 2012

apa hobi Attierah?




Assalam buat semua. Hehehe. Sepatutnya time ni aku study IFM. IFM stands for Islamic Finance Management. Tapi, bukan la malas, tapi masih terawang-awangan. Layan blog kejap. Hee~~

Ok. let's talk about my hobby. Eh, bajet2 aje ko de orang tanya. Eh, lantak ar,, aku nak story sal 'HOBI'.
Dulu-dulu, time tulis biodata, mesti tulis hobi , " Membaca, Menonton TV, Bermain,"

Hahaha.. hobi yang langsung menipu.  Membaca la sangat~ apa aku gemar baca pun aku tak tau. 
Menonton Tv? Wah,,hobi yang sememangnya tak au la nak bagi manfaat camne. Bermain, perghh!!
Tu bukan la hobi cik kak oi..!!

Sekarang, aku faham apa itu HOBi. hahaha. Dah 21 tahun, baru tau? Adui..kesian!!

HOBI saya .... jeng....jeng..jeng..:p

1. UPDATE STATUS... :)) hahahaha.. demam kot tak update status FB. kuakuakua :p


hehe..FB nie lah yg menemukan aku dgn ramai rakan2 baru :)
ADD lah..sape yg blom ..heee~~


 ( Tapi satu kebaikan hobi aku: aku suke UPDATE status sesuatu yang bila orang baca tu,, biar ade impak, bukan saje-saje nak gelak..biar ade motif jugak. Bukan la maksud aku tak pernah update benda fun-fun, jiwang-jiwang, but at least ade mesej laa kan? Tak kira ar bertujuan : mesej dakwah, mesej gelak-gelak time tension, mesej ape-ape la.  Haa,,,so, salah ke suke update STATUS FB? ) 
** ade masalah jumpa aku. hahaha..

2. SUKA MENULIS BLOG. :p HEE~~

Korang kena faham, orang suka update FB, suka jugak tulis blog, walau tak semua. Sebab, kat blog, kita bebas berkarya..wahhh,,KARYA ker? Blog bebas nak luah, nak cakap..tapi..tapi..kawal-kawal mana yang perlu. Haruss...~ Macam aku cakap, aku nak even rasa marah aku pun ade mesej. Yelah, kita kena seimbangkan positif negatif, lu asyik positif je,, cam DULL lakk ~~ Hee...so nak hentam orang boleh je kat blog pastu pandai-pandai alter sikit...:)

3. suka membaca BUKU/NOVELIS ILMIAH :)

Yup, aku tak cakap kosong, selama berada di universiti, aku diberi peluang jumpa dengan bookstore yang menjual pelbagai jenis buku. I love reading something that can inspire me to be a better person, not only Islamic books, also include English books, programmes books. Aku tak faham kalau orang yang sanggup spend beli buku artis-artis Mangga, K-POP, Klik.. tapi tak sanggup beli buku Al-Islam even once?
Bukan nak tunjuk bagus, boleh je nak baca buku hiburan,tapi qada' lah jugak dengan buku ilmiah. Takkan jasmani je nak bagi makan, rohani ko menangis kot. 

4. Last but not least, habiskan masa bersama kawan2.. tak kisah la,,jalan-jalan pi tasik, minum sama-sama ke, main bowling same-same ke....ngeeee~~ konon.. :P



main passing bola boling lakk..haha

hehehe..muni dah tau aku nak amek..tu die buat muke cumel..hik3
tasik time!! :))) happyyy dpt jagung free~~
ni lah dia.. REWARDS lepak di TASIKMAS. hahaha!
berbaloi-baloi.. 

control nak sedut byk2..hahaha


it has to be four.. but seems quite hard today. hurm :(
since we're all girls. We have 1 boy to keep us safe. SAFE laa sgt..hahaha
 MIRULFIZI! Hehe..
and of course laaa..not our BOYFRIEND!! kawan lelaki..hehehe

ok. inilah dia sedutan VIDEO boling. jom tengok org masuk bola ke dalam longkang. hahaha :D




nah, keputusan boling!!
 SAJE JE AKU BAGI PELUANG..
malas la nk tnjuk terer..ti pe kate orang lakk..
serba-serbi pandai susah lak..hahaha :D
ok.. SELESAI SUDAH AKU CERITA HOBI AKU! ok. dah.. sekian~~ 

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013