DAISYPATH VACATION


Oct 27, 2013

kinda of relief!


Someone dedicated this song for me.
I find it is sweet but a bit horrible.. arghh! Haha..
Well.,, for sure bukan 100% macam nie.. 


Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita
Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if i miss you,
Even if i can’t have you ,
You know i’ll always be there for you,

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,
Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia

Hahaha.. a bit la same.. tapi tak semua..
Of course lah he know I like him.. 
Tapi yang part verse..
"mungkin ini adalah cara meluah cinta, tanpa berkata atau berpandang mata.."

Sukee.. comel je. haha... hakikatnya we did..
For sure.. lebih baik begitu..
Tak pernah aku bayangkan terover sgt lah meluah cinta tu.. :p

Another good good song..

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu

2 3 lagu yg buat aku gelak.
Terkena sekali. Hahaha!

Satu lagi,tiap kali rasa loser.. dengar lagu nie..
Makin loser.. hahaha

Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Papepun, Attierah tak leh manja. Kena kuat!! Hehe! 
Keep fighting. InsyaAllah, benda baik dipermudahkan.. :)

Mr Marketing! LET'S do it!! Hee :D

^________^ 
relieved sgt!!

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013