DAISYPATH VACATION


Jan 16, 2015

Istikharah


Jodoh yang baik tidak mesti sempurna perkenalan,
Cukup kamu tau menjernihkan ketulusan
  Atas nama Yang Maha Mempertemukan,

Andai saja kamu tahu sayang,
Betapa aku coba menahan,
Peritnya perasaan,

Hanya semata, aku mahu sesuatu yg berkekalan.
Mungkin kali ini,
Hari ini,
Juga saat ini,
Kamu sempat merasakan kepedihan yang aku berikan,

Namun, percayalah
Aku hanya bisa berdoa,
Agar kamulah cinta terakhir ku, sayang!
Aku tidak akan melepaskan "tanganmu"
Melainkan kau minta aku berbuat begitu,
Atau, sengaja kamu memberiku klu,
Agar aku berhenti menyayangimu.
Kamu mungkin merasakan aku kejam,
Kita berhubung sekali sebulan,
Namun, percayalah sayang,
Aku lakukan atas ketulusan,
Hanya mahu kepastian,

Cinta ini bukan kerna nafsu dorongan,
Satu harapan,
Satu impian,
Yang terpendam,
Moga rasamu sayang,
Bukan hanya khayalan,
Dan gurauan,

Hanya kerna kau pernah kesepian,
Tapi ia tulus dari Tuhan,
Yang mencipta rasa sayang,
Demi sebuah pernikahan,
Yang menghalalkan perhubungan.

Amin~

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013