DAISYPATH VACATION


Apr 8, 2013

BeraniBerniaga2013 = add value in myself :)


Hai. Leisure time. Hahaha. Cuti seminggu. So, saya rasa rajinn nak update blog.
Hehehe. Saya dah blur sekarang, dah agak huru hara. 
Which is confuse,,nak prefer yang mana...aigoo~


En Hafidz Azhari selalu memeningkan kepala saya. Erm..i dunno why.
Sebelum nie, sebelum kepala saya diserabutkan oleh dia. 
Tak de lah saya confuse campai cmni sekali.

Ok. sekarang, still stick with scoreA, tapi saya sendiri kena prepare elok2 kalau serius nak terlibat dalam bisnes. The most important in business, is EXPERTISE IN MARKETING! :)
Di sini..iaitu bersama seminar Dr Azizan Osman, i learn a lot of new experiences, practical knowledge.
Alhamdulillah. saya sertakan beberapa kenangan saya kat seminar DAO!
 Gila tak best!!

Ni lah antara effort saya,,kawan2 juga..dalam proses dlm memberi nilai tambah dalam diri sendiri. 
for the future sake. insyaAllah :)





barisan usahawan wanita-wanita yang beratur di hdpn Dewan Besar KUIN :)
( lupe tah nama dewan dia..hik3)

abaikan mana yg perlu..ngee
Me + Kyah + Sya :) and..usahawan2 wanita lain
kenalan baruu kot..hihihi


let's fightt!!!!
cantik doee gelang kertas depa sarungkan. ade lagi tersimpan..hee~




Ok, insyaAllah, nanti saya akan kongsikan serba sikit input2 yang saya dapat. 
Tapi serius ar, takkan sama, we feel it when we're at the frontliner,,awesomee feeling!!
Nanti, saya share antara gambar crew yang sempat terakam gambar kami..hehehe! 
Ok. sekian dulu. Doakan saya kaya dan berjaya. amin :)

#bukan sahaja kaya wang ringgit, tapi kaya jiwa, kaya dgn budi bahasa, kaya pekerti, itulah antara ayt terLOCK dalam kotak fikiran saya dan kawan2. Ayt dari insan yang sgt murah hatii,, Dr Azizan Osman :)
thanks Datuk, ehh. tersasul, Dr... ( sebenarnya dah2 kali saya tolak pangkat Datuk. ) <- replied by DAO.

:: finee~ comeii gila ayt tu..!! hahaha ::


Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013