DAISYPATH VACATION


Apr 7, 2013

virus Dr Azizan Osman


Teman..!! Suka hati untuk saya berkongsi tips-tips yang dapat dari DAO, 
Gila tak awesome!!
Bacalah, kalau benar kamu ingin merubah masa depan kamu!
Ok, I'm prefer to randomly choose his tips.
Let's go one by one :)

Event saya pi kat KUIN, Alor Star.
BeraniBerniaga2013:)
DAO tanya saya melalui emelnya,
ringkas..

Attierah, Kenapa Kita Masih Belum Berjaya Lagi?

##

Maafkan saya kerana soalan itu agak kasar.

Hakikatnya, situasi seperti ini selalu berlaku dalam
golongan orang-orang yang gagal.

Mereka selalu menyalahkan takdir. Bermakna
mereka menyalahkan Tuhan yang mengatur setiap
kehidupan kita.

Saya akan bantu Attierah untuk
mencipta landasan kejayaan dan kekayaan yang
Attierah mahukan.

Sila buat aktiviti ini.

Dalam masa kurang 180 saat (3 minit), sila ambil
pen dan kertas.

Kemudian tulis soalan ini:

"Apa yang saya inginkan 10 tahun dari sekarang?"

Selepas itu, tulis jawapannya. Sebanyak mana yang
Attierah mahukan.

Ini adalah kuasa perubahan hidup. Iaitu kuasa
merancang hidup.

Siapa yang gagal merancang, mereka sendiri merancang
untuk gagal.

Attierah orang luar biasa. Attierah adalah seorang
perancang kehidupan yang hebat.

Selepas selesai menulis dalam masa kurang 180 saat, tulis
semula impian-impian Attierah di ruangan Facebook.

Ini bukan sebarang tip.

Ia tip yang telah berjaya kehidupan ramai orang, termasuk
saya sendiri.

Semoga ia membantu Attierah.

Anda kaya dan berjaya!
 ##





Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013