DAISYPATH VACATION


May 27, 2014

TIPS CARI JODOH USTAZ BASYIR 1


Minat orang lagi MUDA daripada kita? Aiyaa~

Tips USTAZ BASYIR pesan, nak carik CALON suami, carik lagi tua dari kita.

Aiyaa. Meskii aku tak dapat terima hakikat sebab aku minat sebaya dengan aku. Bulan November plak tu. Adess. Sakit pulak hati nie.. tapi hakikat.. terimaa juga.. pahit juak ku telan.
Tapi , nak minat orang pun, buat calon, minatlah hak berpada. Yess !! of course lahh!

HE’S THE ONE OF THE ADMIRABLE MAN. Ciri-ciri tu ade. Yang penting, rasa senang dan TENANG !

Tapi..tetiba hari ni.. Attierah rasa kena surrender. Tak tahulah KATAHATI ke berapa dah aku rasa!!
Ishhh! Macam-macam..

“ awak… awak..rumitnya rasa nie.. andai saja awak tahu..”

Ok.feeling sesorang..  surrender sudah kah aku?

Tapi cemana ya.. bila dah buka hati untuk orang lain,, tetap dan tetap rasa yang sama untuk dia.

I THINK IT IS THE POWER OF DOA. Hatiku memang tidak kuat untuk dia,, tapi doa ku. Mungkinlaah, ni jawapannya..cumanya aku kena SABAR SABAR dan SABAR .. KBAI. HAHA

OKK,,nantikan saja gi mana pengakhiran cinta kali ni. Berlagu sepi atau happy.

LALALA~ Hahaha! :p

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013