DAISYPATH VACATION


Aug 25, 2009

maaf sekiranya aku agak melalut namun inilah diriku memerhati gelagat manusia yang sepertinya.. enak menikmati kehidupan mereka saban hari membuatku terfikir.....fikir...dan fikir... aku ketawa sendiri..kadangkala terhibur dek perbualan mereka.. kadangkala terdetik dihati.. 'apalah yg mereka bualkan..' tapi mungkin juga.. bila sendirian..nampaklah silap org.. bukan niatku menacari kesalahan mereka cuma kadangkala merasa.. kehidupan ini sudah jauh menyipmpang dari landasan .. meskipun kadangkala aku juga tewas dek permainan dunia.. aku cepat2 bangkit...dan terus istighfar... huhhhh... kini,aku hanya memohon kekuatan dariNya akutak mahu menjadi salah seorg dari golongan manusia yang diceritakan dalam surah As-Saff berwt rasanya menanggung ilmu Al-Qurann kalamullah...yang kadangkala.. aku sendiri terasa susah untuk melaksanakannya meskipun aku tahu setiap suruhan dan larangan itu ada hikmah yg telah Allah jadikan... nikmat itu dugaan.. dan itulah dugaan yang sering mengaburi mata2 manusia.. yang paling BESAR!! wallahuallam..

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013