DAISYPATH VACATION


Aug 8, 2009

tensionn...

come gop eh aku dlm gmbr...sjuk hti.. Huhh...seminggu nie..ttbe..arini baru rse tension.. baru aku sedar...aku mengejar dunia sesgt... ttbe ase letihh... within dis week..i got really busy wih 'Revolusi Broadband.. my coming presentationS tu.. smpi2..kdg2..xtau mne 1 yg kne buat dlu..prsentionS brtimbun2.. nk crik kt internet sjerr...byokkkk gler.. nk kna bce...edit..print..potostat... so many works.. ntah laa...bru ting 6 tuh..doh nk gne..ting 6 laa byk kje...kne survive ugokk..jgn ambik mudah bdk2 u ey..bnor..mula2 aku senang dgn wk kje.. tpi ntah knpe lately..angin aku xmolek.. asyik nk mroh org jer... baru aku sedar yg aku ni tension.. Sedih ase..klu dlu ble tension2..ade mmber disisi..ade shuk..midah..arah..sekrg.. dh r kne motivate dri sdiri.. bg smngt kt diri sdiri...dgn keyakinan yg xbpe yakin nie.. aku sdiri xtau nk solve cmne..
Ingat kta2 seorg shabat..Allah lah sebaik-baik tempat mengadu..alhamdullilah berpegang dgan kta2 tu aku truskn perjuangan. tpi ikhlas ke x..hnya Tuhan yg tahu.. Saat kolam sir mata bergenang,hati sebak..mengingatkan saat2 lalai..astaghfirullahalazim.. byk btol dose aku..bkpe laa ak nie arh? ntah la...sllu nk jdi ank yg bleh dhrpkan mak n kkak yg boleh jdi teladan adik2.. tpi kdg2 saban hari bhdpn dgn adik aku yg sorg tuh...tension laa..aku sokmo la doa spya dia tu 'bangun'!!!!!! Bkpe la yg gong sgt tuh? xmboh dgor org doh,,,,stiap kli ye wak skit at ke mak ker..adik ker...n even myself...Tuhan jer tahu betapa penyabarnye mak mghadapi seme nie...aku kdg..mari angin rbut Sumatera.. xkre r...smbor jer...... Ya Allah...sesungguhnya manusia jenis apa yg kau jdikan Nurul Attierah nie?? Aku pom kompius...kdg2 aku bleh handle bla mri dugaan sekuat mne..tpi ble dtg hal yg remeh aku jdi tension...bykkn beramal dgn amaln2 sunat..sesungguhnya kaum perempuan itu rjin beribadah nmun dia jga rajin membuat dosa..itulah kta2 yg mmbuatkn aku fikir dlm2...menarik..bermakna.. n pnuh dgn 1001 peringtn buat aku.

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013