DAISYPATH VACATION


Jun 30, 2011

Dan apabila saya melihat Allah telah menutup satu pintu di hadapan saya, akhirnya saya melihat ada pintu lain yg telah Allah buka dan jauh lebih baik.. Maka saya berharap tutuplah sebanyak mana pintu buatku, agar sy mendapat pintu2 yang lebih baik.. Namun janganlah sampai Dia menutup pintu taubat & syurga buatku, kerana tidaklah berdaya buatku mendapatkn pintu yg lebih indah dari itu..:)
Mengucapkan kata2 indah sememangya mudah,namun melakukannya memerlukan pengorbanan yg sangat kuat. Bagi Saya, setiap hari kita harus mengucapkan kata2 positif kepada diri kita. Selain kata2 itu sebagai doa,,kata2 tu juga sebagai AURA positif dlm diri kita. Jangan kata Mawi jer ad AURA,,kita punya AURA lg WORLD dri dia. Cuma ia terpulang pada kita utk pushhh lagi..kasi up skit..!! Okay...no idea to elaborate it more. Do keep in touch for the next post..hehe:D Tata~

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013