DAISYPATH VACATION


Jun 21, 2011

Mangkuk Hayun Jua Ktne :)

BURPPP..kenyanngg :D
makan angin..
Tak gune tol ckp kt Saya pnyer cte xmenarik..
Hahaha..tpi Saya suke die kbo gtu..
Sebab Saya wat blog nie jz suke2.,,ermm :)
suker2? ye ke?
A'ah la..xnipu pom..
Yg nie Blog Sesuker Hati..
Yg 1 lgi tu..erm~
Jz try2 bodoh gtu..
Saya rasa msti ader org gelak tgok saya..
Nak wt cmne..post bisnes kt FB cket..da tye..
"projek beso ker lenim??"
siap suker2 ag...ape da..
Nak maju skit xleh...
Hehehe...ilexx ar..
Lu leh wt private post tu ..da private da..
Hahaha :D
Petang2 nie dap lyan lagu jwg2 lame..
Era.fm..:D
Mengapa harus kita ditemukan
Di saat jiwaku keresahan..
Apakah satu singgahan,
Mengubat rinduu ..lalalla~
wahhh!
Glerr lyn sorg2 lgu gni..
Japp...nk lipat ken jap :)) ngeh2
Cis,,lgu Legasi Cleopatra lakk..;p

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013