DAISYPATH VACATION


Jul 2, 2011

Dia Lelaki Idaman Saya..=>

manisnya andai ketemu si DIA..yakk! :))

AndAinya leLaki taHu...

daLam haTi seOraNg peRemPuan,

ada naluri unTuk disAyanGi...

ada raSa untUk diberI perhatiAn...

aDa rAsa unTuk diDenGari keluh-keSahnya...

ada waktu-waKtu miNta ditemAnI keSedIhaNnYa...

tapi dia xkan tau la...sbb slalu sibuk bile time2 kita perlu dia..

AnDainya leLaki taHu...

raJuk seOrang perempUan mInTa dipUjuk...

maraH seOranG peRemPuaN pErLu dideKaTi...

seDih seOraNg peRemPuan haRus didengarRi...

gmbirA seorAnG perEmPuaN inGin diKongSi...

lelaki ni ego..dia takkan ar nak pujuk lelame2..dia nak jgk tnjuk ke'agah'an dia..( loghat ganu)

AndainYa leLakI taHu...

diseBalik seRiBu saTu rAsa itu,adA seKepIng hati nAn leMbut...

bUkAn unTuK diManjAi...

buKan Jua unTuK diTataNg baGAi minYAk yaNG peNuH...

haNya peRlu seDikiT peRhaTian...

agAr rAsa Kasih itU teRasa wuJud wAlaU di saAt jAuh...

bila dia da dapat perempuan tu,,mne dia nak ambik tau semua ni..xde lah nyer..;p

keRanA AndainYa leLaKi tAhu..

hatI inI sEntiAsa beRtanYa paDa diri seOrang pereMpUan...

Wujudkah cInta Itu diHati leLaki???

Bila disaAt jaUh taNpA perKhaBaran???

SayanGilah sese0raNg iTu atAS dAsAr sIapa dirInya sekaRang...

buKan aTAs siApa diRinya sebeLum iNi...

CINTAILAH sese0raNG itu keRana hatInYa...

buKan paRas rupA semaTa-maTA...=)

~P/S~:

*mencari2 seseorang yg menerima diri seadanya saya.

*tak meminta menjadi seperti org yg dia suka.

*suka kita sebab kita adalah kita. bukan copycat dia punyer ex gf ker.pe ker..heloo?? huhu...

*paling penting,,dia suka sikap dan perwatakan kita..bukan paras rupa yg cantik ker..cun lecun ker..bkn sbb Saya xcun Saya ckp macam tu..tapi sebab Saya suka ckp gitu..salah ker?? hahaha..:))

*nak pikat org tu..jgn nmpk sgt..wt org geli er..~;p (poyo er..bkn Saya tuju kt spe2 pom)


Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013