DAISYPATH VACATION


Jul 7, 2011

Kenangan yg Lama Menjelma ;))

Salam...arini post sgt istimewa..sebab pe?? of cous laa..i miss my old days~ Saya nak bawak semua kembali ke zaman saya budak2 baik dulu~ jom.....;)
Biarpon nmpak kebolahan masing2,,,namun harus saya akui.. I MISSSSSSSSSSSSSSSS thiss...cannot bohong2 lagi...waaaa! xkan dapat lagi macam nie..never...:'( nie time on the way nk g Keluang Beach Resort..lam bus..percaye x cakap saya,,kem ni paling besttt wooo..:)) makanan cni memang tahap 5star la mase nie..yelah budak2 macam kami kan..bila lagi?? hehehe..tgok ar kerakusan Azmiera tuh..xleh spe2 lawan..hahahaha..:) lagi2?? ok..ce tengok nie lak..:D jangan marah K? guraw2 er..rindu nak cakap gitu..hehe..;p ok..next..sape2 rindukan Attierah yg sangat berjuruh tika nie..sila lah tengok gambar mase nie..rilex,,cool der...>,< hehe..mesti awk semua cakap..comel nyer..sweet nye..ok2..saya terima..dah ramai cakap gitu..so saya iyakan ajer..:) hahaha.. now..let see tiga budak bjokkkk tengah melantak..:D ~azmiera...nadeQ...daYu,,~ pose istimewa tuhh..:) comei2...:)) mangat shuk :)) walaahh..:D **sape bijak,,cuba teka,,mase ni form brape?? hehehe..:D ok..sekian lu..t saya sambung post baru lak k??

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

2 comments:

ShuQi said...

hahahhaha...xley blah r...suma muke bdk2 aje lg...baby face g2..hehe

Unknown said...

u rite my dear..but i miss to be innocent bdk2 like u said..sgguh seronok n bhagia..;D

Hakmilik HareittaNaz@2013