DAISYPATH VACATION


Jul 2, 2011

AKU NAK CINTUN2 GAK..hehehe..:P

akukah hamba nafsu?? ;'(

Tidak pernah ada manusia yg tidak pernah merasakan cinta~

Cinta kpd Ibu,,cinta kpd Ayah...cinta kpd kluarga..~

Memahami dan memnuhi konsep cinta kpd manusia...Saya sendiri bingung.~

Kita tidak akan pernah mengerti selagi kita tidak pernah mengalami..

Pengalaman mencintai dan dicintai..opss..atau ayat yg lembut skit,,disukai dan meyukai..~

Maaf,,tpi saya kurang selesa menggunakan pkataan "mencintai dan dicintai"

Kerna saya sendiri keliru pantaskah saya sandarkan cinta yang begitu berharga dikurniakan Dia itu pada sesorang bernama lelaki meskipun kita dapat merasakan ketulusan hatinya..:)

so..i decide diz..:)

Mungkin sahaja sesiapa yang ader terbaca post saya dalam satu group ilmiah..pasti terkejut..sebab ader ter"mention" my name..saya lupa group tu open bukan closed..saya ingat ramai org yg xknal saya..agak maluu laa..tapi bila mendapatkan feed back dan saranan yang positif dari teman2 yang mengambil berat,,malu itu saya anggapkan satu perkara yg tidak negatif..mendapatkan sesuatu berharga memerlukan pengorbanan yang ikhlas..thanks to all of you~

Tidak pernah ku pinta ia terjadi..tapi tersedar,,perlahan2 Saya menghampiri sesuatu yang Saya sendiri fikir Saya xkan dekati...teringat akan momen2 di smka tok jring dlu..dan kata2 seorang teman~ Mengingati semua itu membuatkan Saya berfikir banyak kali dalam meneruskan utk melayan perasaan "gila" ini..ermm~ I doesn't mean it as a crazy feeling tapi salah Saya kerna telah tunduk pada sesuatu yg kita pggil nafsu.

Mungkin aja simpton ini,,biasa pada zaman sekarang..namun,,merasakan dua perasaan berbeza dalam masa yang sama menyebabkan Saya rasa berdosa pada Dia. Tapi,akhirnya Saya gagal kerna memenuhi rasa remaja yg membuak2..masyaAllah..dasyat ehh penangan syaitan:(

Mungkin andai ada teman2 membaca post nie, mungkin mereka mempunyai pandangan masing2. Negatif atau positif itu bukan masalah nya..tapi ape yg Saya ingin luahkan tercapai. Saya sekadar ingin berkongsi tentang penangan rasa cinta yg dikurniakan Dia tetapi disalahtafsirkan dalam pelbagai cara. Mungkin saya terpilih utk merasakan secebis rasa cinta dan sayang namun terpaksa aku lupakan buat sementara. Sebab itu bukan matlamat utama dalam permulaan perjalanan Saya sebagai seorang pelajar~( pencari ilmu:))

Semua orang bisa melakukan apa sahaja utk terjauh dri mksiat ini,,namun mereka kalah bila melibatkan perasaan cinta. Hanya satu Saya harapkan,,moga Saya diberikan kekuatan utk meneruskan perjalanan cinta yg suci pada satu ikatan sah iaitu perkahwinan. Namun,,kini,,hanya satu matlamat yang pasti,,i need to focus to further my studies soon..Wallahualam~~

** Doakan perjalanan menuntut ilmu ini dipermudahkan Allah..amin...insyaAllah~~


Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013