DAISYPATH VACATION


Jun 10, 2013

mood Final sem4


Haila...sangat penatt ..aduii..sorry bukan mengeluh.
A long long long story..
A lot of stories that taught me how to be strong, indeed !!
Actually, I do miss writing in this blog very2 much..

Saya kan seorang yang memang suka share-2 benda yang boleh bagi orang berfikir.
Kalau share benda tak elok untuk orang fikir apa salahnya kan.
Actually, saya banyak cuba muhasabah diri.
Ye, mungkin.. saya banyak salah sebagai manusia biasa.

Banyak.. dan sangat banyak maybe.
Sampaikan sampai dikhianati sebegitu.
Erm..tak payah cerita..
Mungkin saya tak cukup ikhlas dalam berkawan, sehingga ada sanggup tikam dari belakang.



Tak perlu saya ulas panjang bagaimana saya menilai persahabatan. 
Tak perlu, sebab sudah banyak saya tunjukkan kasih sayang saya sebagai seorang sahabat.
Tak mungkin saya ada niat nak khianati kind of relationship kerana bisnes semata-mata.

Ok, saya dah lupa. Saya dah maafkan pun.
Tapi maafkan saya, kalau awak tetap rasa saya silap.
Tapi, I just don't get any reason how u sangat nekad tanpa memikirkan perasaan saya.
Yes,,means saya tak leh lupa lagi. Betul.
Maafkan mudah, tapi melupakan sangat susah.

And, lastly, I don't need actually who never trust me as a friend, 
tambah lagi nak jadi rakan kongsi..
Saya mungkin rapuh, sensitif, dan saya tahu ada tempat kita harus consider the other parts but u have gone too much... ok, finish. ! :)


Saya tak faham kenapa saya update mood beberapa minggu yang lepas, ok mungkin saja sebab saya selalu terima notifications yang menyebabkan saya serabut. Of course curious because I did put my effort what.
Ok..tamattttttttttttttt!!!

Next is, how should I do for my business plan ?
Orite, I got to approach something special, might sound great!!
Berbekalkan inspirasi dan penguat semangat dari orang-2 positif AMP7. I'm aroused!!

Alhamdulillah cakap kat orang sebelah. Hee~ :D

Muka senyum sekalii.....


Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013