DAISYPATH VACATION


Jun 19, 2013

My Second Thought About Him :)


Sorang ni hadir bagaikan wira. Semua cukup.
Budi bahasa, tanggungjawab, kasih sayang, nak suruh jadi Imam pun bole..
Selalu bagi nasihat, tazkirah kat saya..
Saya sempat rasa sayang, menghargai dia,, tapi rasa tu tak lama..
Selalu dia pesan..kalau rindu dia, baca al-Quran..
Tapi entah kenapa, terkesan cuma 20% je..yang 80% lagi terabur..

Dia bagus orangnya, rajin bekerja, ada lah ciri-ciri saya cari..
Tapi entah kenapa, terasa kurang dalam menyayangi dia..
Tak ikhlas..ya mungkin itu juga..
Yelah..saya tak kata dia tak baikk..takk,,sebab saya pun bukan baik sangat..
Cuma, dia suka tanya khabar, mesej-mesej selalu..
Kadang-kadang macam tak kena..

Entahh..saya dan dia tak kena mungkin..
Then, I made up a decision..
I want to choose my path..
I let him choose him..
Am I cruel?

I hope I'm not.
Sebenarnya, bukan ini saya cari. Saya tak pernah berangan-angan nak ada kekasih...tapi all of sudden, Allah let me know few persons in my life. Dia uji saya, dalam saya tak sedar..
Dalam tak nak, saya telah pilih jalan melalaikan..
Oh, Attierah, grown up girl!! :)

Yes, saya menyesal kerana terlalu ikutkan rasa,,sayang la konon..
Attierah, Attierah..mungkin rasa kasihan dan ingin menghargai seseorang yang sayang kita dikaburi "perasan sayang" yang saya duk sebut-sebutkan tu?

Erm. maafkan saya...tiada niat mempermainkan perasaan.
Bukan  agenda saya, tapi mungkin saja, senang bagi saya sebut " saya takda niat nak mainkan perasaan awak.."
But, after all, I did it....:'(

Saya tak sempurna..sehinggalah saya jumpa dia..
Saya cuba menjadi sempurna...
Cuba..tanpa perlu dia pesan.. " awak, rindu saya baca Quran.."
Saya suka diaa sebab saya boleh menjadi lebih baikk 
tanpa perlu dia katakan dia sayang saya,,suka saya ke..

Anehnya rasa itu, tapi ianya sangat INDAH..


Mungkin sangat sedih, andai si Dia bukanlah selayaknya untuk saya.. 
Sebab,,mesti sedih suami saya nanti, isteri dia pernah minat kat lelaki lain macam ni sekali..kan?
Tapi bukankah rencana Allah selalu terbaik??
Bersangka baik padanya,,insyaAllah..insan ini milik saya..aminnnn :)

Moga dia.. dia..diaa.. my Mr Marketing untuk Attierah.....:D
Hopefully, someday, he do say "YES! YES! YES! " when I ask, "do u feel how I feel?"



Hahaha..#lovesick tahap apeeee niihh? Weeeee~~



SEKIAN~~ :)

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013