DAISYPATH VACATION


Sep 3, 2013

my 2 Sept !! :D

My official 22 year-old!
Moga aku menjadi orang yang lebih tegar, bahagia.. keep on going with everything comes onwards.

So, actually, I would like to express my gratitude to my besties.
Sarah Maisarah, with this little cute edit pic,sweet, and I like those 3 words..
Hopefully, I would be that person. yeehaa!


Walaupun comot comot sikit,, tapi cute n sangat tulus..
Sepertinya lukisan kanak-kanak yang tak reti nak tulis kad, tapi tetap nak tulis.
Mesti proud kan kalau dapat kad-kad macam tu.. ngeehee~
Hahaaha!
It's ok my dear, I love it.. 

AND thanks so much utk kawan-kawan dah wish, sms dan call utk ucap besday.
Terima kasih untuk doa-doa antum semua. Ana sangat bahagia...:)
Bahagia kerana doa-doa antum semua, terasa tulus dan ikhlas di hati..  kan?

~ to be continued...




Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013