DAISYPATH VACATION


Dec 10, 2013

SERONOKS2!!



Okeyh!
Mood bertukar. 
Nak cerita benda seronok plaks.
Okeyyyh!

Hahaha! Orang pun kekadang bole pelik.
Kalau tadi, aku nangis, kejap lepas tu, aku boleh je snyum dan ketawa. kah kah kah!
Well, of course I'm not pretended when I feel sad.
But, this is life. Too short to feel upset for a  very long long time.

Kawan aku yang tegur aku tadi.
Mesej , call, tulis surat mintak maaf.
Takpe , saya dah pun maafkan awak.
Jangan risau.

Cumanya, saya nak bagi awk sedikit pelajaran.
Jahat ke aku ea?
Erm,, bukan dendam , dan bukan balas dendam.
At least, aku da maafkan..

Nak tegur tu jangan la depan umum, malu kot, jatuh rasa air muka saya.
Saya cuba untuk tak amek kisah. 
After all, I am human beings too ~ngee

K. stopp pasai tu..
Aritu. time stresss giloss..
Time kitaa try all out finishing lots of works!
Then, I treat myself with this kinda of things!

I tell you what can be bring u happiness!
Justt  treat urself with everything u likee the most!
Hee!  I did!

Know what, I really like the mosttt.





I'M NOT EATING ALONE OKEY! :P

jemm pisau denn !!


pada masa yang sama, I'm craving on KFC! :) hew2

bila aku tengok rapat-rapat.
ni mamat cina, yang nama JOE, yang buat video kat Youtube pasal PUASA.
Dia cuba berpuasa.
Cool gila video dia. Tabikk ar! Tup tup dah fames.
Oiii..  senang nyee dia glamer.. ke publisiti jer? haha. *gurau
YEAHH! dapat gift comel, cute ni dgn adanya KAD WATSON!! :) 

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013