DAISYPATH VACATION


Feb 27, 2013

MISERABLE DAY! 3 in 1



Erm..sedihnya arini. Eh, cam gedik lak sedih-sedih update kat blog.
Sorry, sorry,, bukan niat nak menggedik, tapi ada banyak benda jugak aku nak cite.
Okfine, GRR~~

First of all, my purple cuteee matrix card is gone!!  Together with my IC!! Oh no!!
Not again,, 2kali dah kot aku tukar MATRIK!! Tolong,,,ya Allah,harap sangat ada makhluk Allah yang jumpaa dan kembalikan.. :(

Aku bukan macam ni sebenarnya, hilang barang aku rilekk je,,tapi hati terfikir-fikir..
Teringat Puan Huda cakap, " awk ni suka sangat careless...dari sem lepas lagii..hee~"
Dia tersenyum. Wakenabeb!!

Yeahh,, bukan Puan je cakap camtu,,my mom pun kate camtu,,
Sedihnya, tapi memanglaa. Ni laa keburukan aku..
CUAI~~ 
Attierahhh jgn cuaiii :)

Ok tu satu bab! 
Another bab, hee~ aku suka sebab dah ade kelas tambahan.
Statistik Gunaan dan Mikro.
At least, I get to know other peoples.
Hee~ selain rasa sedih, rasa happy jugakk,,kenal ramai orang.. ngeh3 :)

Lagi2?? 
Ok, lagi..??
Kawan makin ramai, aku nak kawan dengan semua.
Aku nak jadi manusia lebih baik.
Yang pasti, hati aku masih pada Dia. :)
Allah yang pastiii..apa-apa aku buat, merasa Dia ada itu lebih baik.

Malam yang sama, hari yang sama.
Aku termasuk toilet PBS, aku terdengar sesuatu yang tak patut aku dengar.
Aku alami perkara yang tak patut aku alami. Takutt!!

Detik tu, aku baru dapat rasai, ketakutan yang amat sangat,
Sangat ke? Erm, mungkin tak.
Tapi ketakutan yang tidak pernah aku rasa, lain sgt.
Bukan takut hantu, tapi takut kepada maksiat.
Takut untuk melihat maksiat, ya Allah, jauhi aku perkara begitu.

Aku overreacting ke? Atau mungkin aku silap dengar,, apa-apa pun,
aku patut lebih teliti, tapiii,, apa yang aku dengar, tak meyakinkan aku untuk berfikir positif.
Maafkan aku ya Allah, andai aku hambaMu yang hina dan berlagak baik..

Aku bukan lah baik sangat.. tapi aku tahu batasan.
Aku takut, moga-moga terjauh daripada perkara begitu..

Kesimpulannya, hari ini sangatlah Miserable!!
:( Sedih sangat..
Semua berlaku arini..ok, terima lah.. 


p/s: moge jumpa matrik card dan IC!! Amin.. nazar, belanja dia makan..:)

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013