DAISYPATH VACATION


Aug 16, 2013

MR MARKETING


Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin.
Terlambatkah?
Dak lagi rasanya..

Fuhh~ Arini. rindu nak menaip.
Bercerita. Berceloteh.
Erm. erm. 
What sort of story lak kali nih?

Ewww~
Hahaha,, tah..cuma nak share..
Tiba-tiba terindu kat Mr Marketing.. 
Eleh,,sebelum ni rindu gak pe.

Aha.. kalau time Ramadhan,
Ada la 2 -3 kali mimpi dia..
aww~
Haha, bukan senang-2 orang nak mimpi banyak kali..
Kadang-kadang terfikir, mungkinkah doa saya terjawab da?
Hee, tapi sebut nama dia pun da buat tenang..

Aiyoo! Ok, da ! 
Malas nak berlama-lama.
Tapi so far, my close friends semua da tau, say adore him thissssssss muchhhhhhhhhhh!!
(^____________________________________________________^)




ApePonTakBoley! 
Yaww~
Oh My Mr Marketing, ngapain kamu tu terkadangnya lurus amat... :p
I have no particular reason why I keep waiting this undetermined so much...yaaa~
But, it doesnt matter if it doesnt worth at all
 how much I could wait, I could spend,
actually, knowing you is such a big big lesson I learnt.

Ia sesuatu tak dapat nak explain.
Saya tak pernah jadi macam saya jadi sekarang.
Hanya dengan terlalu menyukai awak, barulah saya dapat ini.
Ikhlas ke dak?
Tak perlu kot, ikhlas tu biar saya dan Dia je tahu.

Yang pasti, mungkin dengan mengenali awk, saya menjadi Attierah yang lebih baik..
InsyaAllah..:)

WALLAHUALAM ... :)



Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013