DAISYPATH VACATION


Aug 28, 2013

Another side of me ... :)


Hai. Rindu. Kat blog.
Sebab. Di sini, macam-macam kenangan saya ada. 
Hee, rindu jugak nak sambung belajar balik.
Another week to go.. wink3

Sem depan satu lagi cabaran baru.
Oh, ternyata saya mang selalu kena, so, be strong my lovely dear Attierah :)
Takpe la, mungkin dah ni jalan Allah aturkan.
Toksah komplain sgt naa..

Uih.. every single things saya nak cuba ubah..
Saya akan cuba.. hopefully, I won't be have like pathetic or looks so pitiful.
Damn! I hate that looks for real! 

Saya suka sendiri, dan berdikari.
coz I used and comfy with it..
Tapi paling saya tak suke, orang tengok saya, dia kesian..
Takkkkk.. saya tak perlu simpati atau kesian tengok saya k....
Aigoo~

Kawan..
Orang selalu kata saya garang ( bekeng.. )
Entahh laa..mungkin juga.. sebab saya tegas dan telus..
Whenever, saya rasa perlu saya pertahankan hak saya..
Saya terus cakap, dan bila tak puas ati, saya terus cakap, tak suka cakap belakang,
Mungkin kerna terlalu straight, orang kata saya garang, bekeng kate orang Ganu..

Tapi dalam perwatakan saya, saya masih seorang perempuan,
Hatinya lembut, sensitif, manja..
Meski saya tegas, saya tetap inginkan orang faham kan apa saya rasa..
Hee..mana mungkin semua manusia itu sama, nggak ah.. 


Bak kata Fynn Jamal..
" Aku punya manja,,kau saja boleh rasa....rahsia kita berdua... "

Suddenly, feeling like.. tak payah nak minat sape2 la,,lagi bahagia.
Just just just. Let this love fade away~
Ceewah, macam frust je? Putus asa erk?
Dak aih,, cumaaa bluerkk.. nk muntah..hahahaha :D


mood: macam2 rasa, feeling inlove. :p





Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013