DAISYPATH VACATION


Aug 21, 2013

Sebenarnya dialah bintang hatiku...


Bila dengar lagu "Dengarlah Bintang Hatiku.."

Wajahnya muncul sebelum wajah dia.. wajah ayah... 
Ayah saya...yang saya sayang..

Lirik lagu tu.. sangat mengesankan..
bagi saya,, saya akan jaga ayah sampai hujung nyawa..
Meski, dia banyak kekurangan..
Saya terima, saya tak mengeluh..

Pertemuan yang beberapa detik bersama ayah..
saya hargai cukup-cukup..

Maaf adik-adik, bukanku tak mengerti kerinduanmu pada insan ini..
Namun, keadaan, masa tak mengizinkan..
Allah Jua Maha Tahu kerinduanku ini,, diizinkan ketemu ayah untuk beberapa detik..

Terasa setiap saat tak mampu ku bazirkan..
Kudratnya begitu kelihatan, 
Terasa sebak, melihat wajahnya..




Sesaat bersamanya dirasakan begitu maknaaa...;-)
 Kudratnya begitu kelihatan dari raut wajahmu ayah, 
Terima kasih Allah, akhrnya doa irah termakbul dapat jgk ketemu ayah. 
Syukur Dia saja yg tau ! :') 
Moga aku dapat membalas segala tiap kasihmu...amin.


Hanya yang mengetahui dan memahami akan tahu betapa lamanya kita untuk bertemu..
Betapa rindu ini ditahan..
Mungkin Mak Ani faham kerinduan yang sarat ini, 
Kelihatan air matanya bergenang saat melihat Irah dan ayah berpelukan..
Betapa Irah rindukan saat itu,, begitu juga adik-adik..

Alhamdulillah,, dikurniakan kesempatan itu.. 
Irah tau, Isha dan Dini sangatt rindukan ayah mereka..
Apa-apa pun ayah la wira hati Irah selamanya..
Irah sayang ayah.. sangattt..

Adakalanya, sukar untuk memahaminya bilamana hati ini terlalu rindu..
Begitulah Isha yang rindukan ayah, hatinya tak ingin memahami tuntutan kerja yang harus ayah buat..
Dini, meski adakalanya dia tidak menentu, namun dia seorang paling cepat tersentuh..
Rindunya dia pada kasih seorang ayah..

Maaf adik-adik, 
Kak Irah akan usaha, lepas ni, Kak Irah bawa Sha dan Dini k?
Kak Irah nak ayah tahu, betapa Sha dan Dini rindukan ayah mereka satu-satunya dunia akhirat..

Doakan saya menjadi seseorang berguna, berjaya dunia akhirat! :D amin


Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013