DAISYPATH VACATION


Aug 16, 2013

relieve.free.next


Diam diam dah hampir dua bulan cuti.
Sekejap aje kan.
Manfaat atau idak, sama-samalah muhasabah diri.
Tapi, bagi saya,
There's lots of things I learn within this holiday, really!

Bussiness time puasa really makes me works harder than before.
Rasanya tidak puas, sampaikan lepas raya pun ada yang tanyakan lagi.
InsyaAllah, selagi kudrat masih ada, saya masih akan meneruskan apa telah saya mulakan.
Tidaklah sempurna kerja yang dilakukan tapi tak disudahkan sesempurnanya.

Alhamdulillah, I love what Dr Azizan dan kawan-kawan AMP dah ajar.
Hikmahnya sangat besar.
Saya sangat teruja nak bagi all out dalam bisnes. 
However, komitmen belajar harus diutamakan.
Bila dah stat buat bisnes ni secara solo, 
Guna modal sendiri, lain macam,
Seronok, sampaikan penat tak terasa. 
Yeah!
Branding, packaging, shooting, updating,
Everything I try it all out,
Bukan nk boost market sangat,
Just try to apply what we learn.
Hasilnya, saya puas hati, 
Feedback is totally impressive!
 Sebelum tu, saya dah tajdid niat, buat bukan semata-mata nak untung,
But, I did give free up to 10containers to people..
It is just a little contributions, ni bukan kilang meh..
Buat sambil-sambil ja..
Depa pun bole buat sendiri kat rumah sebenarnya..
Cumanya, saya terasa nak memberi.
Rasanya tak salah.. hee~

ni la yg time mula-mula nak start buat promotion. hahaha!!
percubaan ternyata berhasil ...
saja je try letak wish "salam Ramadhan dari InlovePopia."
hahaha!




at first bila tengok bekas orang lain punye, saya duk rasa berbaloi ke saya jual rm10 tapi isi penuh dan padat.
at last, after I did make some marketing, and I'm never regret ofgiving rm10, it is called  GREAT satisfaction. 


POSTAGE! :D

nusrah like it damn muchh! <3 sebekas dia hadap.. :3



Thanks to my mom, who like to contribute her nagging, her car, her kitchen,
And let me do it myself, give it a try..
Mom is not as usual like this..
Well, there's different lah between orang p seminar Dr Azizan dgn idak..

Selalu dia kata,, " susah aih bercakap dgn anak murid Dr Azizan ni.."
Hahaha! Saya faham kenapa. 
Because I am the one that like to give it try in all out,
Saya tak rasa rugi walaupun belum tentu mendatangkan faedah plak pada saya.
That's what I learn.
Bukan senang saya nak dapat kekuatan, keberanian 
dan merempuh dinding yang menghalang di hadapan saya ni..

So,I'm really hope you all give me supports and doa especially you, mom! 
Ameen :D
And, then, after this, I will continue studying, busying,assigmenting, like usual.
So, gotta proceed to next plan. yeahh! 
InsyaAllah! Attierah, tetap semangat meh! 


Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013