DAISYPATH VACATION


Jan 21, 2013

Happy Monday!

Heee~ Ok. sekarang mood HAPPY! Sebab akhirnya, aku dapat update header baru.
At least, i try to do it myself. Suke-suke!!
Aku minat explore-explore benda camni. 
Logik la,kalau Wan kata tak boring ke duk men "benda" ni hari-hari. ?
Aku senyum lantas membalas," Irah bukan main la, irah explore, banyak ilmu dapat.Hehe."
Betul ke? Betul lah. Ada kelebihan kot kalau pandai-pandai semua nie.
Aku nak jadi flexible. Kalau boleh, semua benda aku nak cuba belajar buat sendiri. 
Why not? Zaman sekarang, kalau tak tahu buat, susah lah nak harapkan orang. 
Orang kan, bukan selalu ada untuk kita. Ceewah~ Lain macam je bunyi.
Harus laa.. Sebab belajar dari pengalaman. 
Kerana mengharapkan orang, diri sendiri binasa, terluka, tersingkir, terpinggir.
Cuti ni, macam biasa. Spend time dengan 2 orang budak kecik yang makin besar.
Nusrah dan Nasrul. Nakal tu biasa! Mengamuk tu pun biasa! 
Yang tak biasa kakak dia.. geramm bila mengamuk + menangis meleret-leret. 
Takpe2, kakak dia ada cara sendiri nak handle kes macam ni. Hehehe :)
Ape pun, kami share favourite yang sama iaitu SUKA BERGAMBAR! Ceewahh~


peace yo! - rumah Angah :)

Nusrah Khalisah >,<





p/s: cantik ar "Assalamualaikum baru punye" Hehe :)

Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013