DAISYPATH VACATION


Jan 24, 2013

Tak suka!

Assalamualaikum,, ;-)
Hurm...arini rasa macam-macam perasaan. Sedih,gembira,excited.
Maklum la,arini banyak benda jadi.


Sedih bila Nasrul makan ayam yang aku baru nak makan,,dan pegang laptop aku. Habis semua kena minyak,bau ayam lagik. Nak marah,geram sangat. Tapi bila tengok muka dia. Ades~

Muka kesian giler,macam rasa jahat sangat kalau marah budak kecik tak tau pape. Maaf,,apa-apa,,seseorang harus dipersalahkan. So,mangsanya Dini!!

Siapa suruh dia tengok tv sangat sampaikan Nasrul buat kacaw pun tak sedar. Maaf,,timing tak kena. My mood is still unconscious. Sometimes,we lack of emotional balance.;-) right?

Hurm, gembira? Ok,,sebab,,arini adik-adik balik, so I'm happy for that. Kita keluar pergi pasar malam. Makan sama-sama. Gaduh, mengata-ngata. Saat yang sangat menyebelin tapi aku suka. Kelakar kot!!

Excited? Erm,,entah.. To be a better person. Asalnya dah plan ngan kawan untuk ke program intensif Dr Azizan IMKK,If we manage to go,it will be great! ;-)

Tiba-tiba, teringat kat Mr Marketing tapi masih boleh menahan rasa. 
Sabar! Sesuatu yang baik pasti berbaloi apabila kita belajar menahan dan mengawal. 
Tapi, adakah dia macam aku? Aih,,perasan. 
Tah-tah dia macam kawan baik dia,,diam-diam ada berpunya. Takpela.
Andai dia memang untuk aku,,dah berpunya pun mesti milik aku gak. Hahaha..Sedapkan hati.

 Sebab hati dia milik Allah kan,,takde hal lah. Hee~ Amin!
*teringat la pulaj pertemuan di masjid. sejuk hati rasa,,~~ ngee :D


Ok,penat sebenarnya, satu hal yang buat aku rungsing,rasa macam gemokk laa-oh no!
How could I say that to myself? Ok,,aku sebenarnya tak suka kutuk diri sendiri sampai menjatuhkan keyakinan diri aku. Tapi,disebabkan,mak cakap aku nampak makin berisi (ayat lembut,,pergh!) aku jadi tak dapat brhenti fikir. Nak kurus tapi bukan kering atau keding. Hahaha!

Ok,langkah pertama,,ucap 'SLIM' 100x pada diri, positif tu perlu.

Langkah kedua? Ok,xfikir lagi. Rehat lu. K. Nanti aku sambung.:-)

P/s: Segala luahan berbentuk peribadi. As it's a blog, we still concern on people's privacy. 
Peace yo!!:-D
Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013