DAISYPATH VACATION


Jan 23, 2013

Lucu adik2 ku ;-)

Helo! Hehe, pagi ni agak busy.
Terpaksa korbankan waktu beradu.
Kikiki. Takpa la,,;-)


Lucu sgt Nasrul nie,aku pusing-pusing tuala letak atas kepala.
Tup tup,,dia amik tuala mak,,suruh aku pakaikan kat atas kepala dia.


Hahaha,amboi! Dia tu takdak rambut,,botak,,ada hati nak pakai macam budak perempuan. Kelakar lah!!

Nusrah pun,,nampak aku pakaikan tuala ke Nasrul,,mula lah mengada,,nak jugak, ok fine!
Budak-budak,,jeles tu biasa. Hihihi.

Lepas mandi dan pakai baju semua, aku suap nasi tomato kat Uyah,,lepas tu,, Nayo pun nak jugak. Nak,,tapi nak makan ayam aje. Adoi!! Nasi tak nak pulak ek,,:-P

So,,makan ayam je lah, lepas tu,, boleh pulak,,dia naik ats kerusi meja makan,,amek tulang ayam dan kekoh. Kekoh tu bahasa Ganu. Maknanya makan la. Huhu.

Dalam hati aku,,suka benar dia makan tulang ayam. Hahaha. 
Uyah tak gitu. Sampai kering tulang-tulang dimakannya.
Aku tengok-tengok la kot-kot dia selit sisa tulang kat merata lak.
Last-last tengok,duk lam mulut lagi. Ya Allah,,suke sangat ayam.
Pasni, memang kena beli kfc lah ari-ari. :-D


Sian betol,,,nak bagi lagi kan,,isi ayam je ada,,tu pun masak tomato.
Nanti kan,,podas pulok. Hee~

Rupanya,,it's time to sleep,, almost 10.30,,biase dah, ni time-time dia tido la,,hehehe. Ok,,,get ready for feeding milk and swinging time. 

Dodoi si dodoi adikku~

p/s: yuk, sleeping time for little baby boy.;-)
Blog ini CUTE sgt! Acu tra tekan LIKE :D

No comments:

Hakmilik HareittaNaz@2013